SAYA HANYA MANUSIA BIASA

Tuesday, April 26, 2011

warkah untuk awak Miss C

Aku x sukew kaw bole?tuh lah ayat yang terpacul dalam minda sewaktu chat dengan dia.
ayat tuh aku pendam dalam hati,perasaan *xsukew tuh aku simpan baik2
xade sape pown tahu kecuali Encik Izzat saya.
mak cakap xabaik benci or x sukew kart orang xabaik. .
dah tuh mak,saya memang xsukew. .
sorry miss C,acctually saya bukan benci awak.
cume saya kadang2 naik menyampah dengan attitude awak,
awak bercerite itu ini,mengaduw macam2 hawl
*helloww miss C kaw pikir aku nak sangat kew dengar sumerw sad storrry kaw tuh?
*choyyy !attitude macam hampeh,bajek macam semua orang nak kenal kaw kn.
xatwu diorunk tuh sume nak gamekan kaw jew,kaw xnampak kew?
kaw cerite beriye bajek good2 tawu x !
duluw dah lah ambik bf aku,dah tuh sekarunk?
nak ambik ape lagi
saya x sukew awak sebab awak tuhhhhh
macam pakar kaunseling jew nak nasihatkan orang,carew awak cakap menyakitakan hati saya
bercerite bagai nak rak lazt2 bilew saya tanye sape,awak diam pulak xnak jawab.
awak ade problemo saya cube bantu awak walaupon sebenarnye saya x sukew awak,tapi awak cakap
xade ape2 lah aku okay jew,ape niyh?saya dah lawah x sukew awak,jangan sampai saya menukar perasaan tuh jadik benci pulak.okaylah lepas niyh sebarang aduan or masalah saya xakan layan sebab saya mulai
akan ignorekan awak di fb,
lantak awak lah kan nak tertonggeng kew?frust menonggeng kew?xade kawan kew?
kecewa kew? sebab saya betowl2 naik menyampah,meluat,dan mulai angkat kaki dari life awak.*derrrr
sekian terima kasih.

1 comment: