SAYA HANYA MANUSIA BIASA

Thursday, May 26, 2011

Bermulanya sebuah kehidupan.

Yerw!lepas niyh xade lagi nak bergantung kepada mak.
Semuanya patut dilakukan sendiri.sebab . . . .  saya sudah mahu berangkat pergi kew tempat ini.
Institut sains dan teknologi a.k.a INSTEDT.lepas niyh saya dah x boleh main-main lagi sewaktu belajar
*psssttt time zaman sek.men &rendah boleh lah kan.
sekarunk kena serious.alamak cramped lah kalaw kart hostel tuh xade mesin dobi haha
sebab malaz lah nak basuh baju nanti mezti kering lambat .*dasar anak manje
lepas niyh kena hidup independent.xboleh lagi mengharap pada bantuan orang lain.
kenapa x masuk poli atau uitm?reason dye senang jew sebab intake dye lambat
& saya xdapat !huh.
banyak kali dah try tapi dah xade rezeki kan nak buat macam mane . .
sebab tuh decide masuk instedt jew.dekat heheh
mudah-mudahan saya mendapat roomate yang baik hati,jujur,xberjaki,xmencuri,xkacaw privacy saya,xkuat & xpandai bersosial supaye dye jadik reminder saya . .amin
28.5 niyh dah nak pergi.kepada kawan-kawan,stalker,bf,lappy,bloggie,fb,tumblr,twitter *etc
selamat tinggal . cik lappy nanti saya bawak awak kalaw saya sudah start klazz okie?
*THE END*

No comments:

Post a Comment