SAYA HANYA MANUSIA BIASA

Saturday, May 7, 2011

mood : : sedih . .bole?
hampa rasenye bile ape yang kita impikan & angankan akan menjadi kenyataan
huhu saya hampe sikit lah sebab xdapat masuk universiti,permohonan saya x berjaya for the first time.
so,saya pown cepat-cepat ah apply untuk permohonan kedua kan?tapiiiii. . . .
ade 2 pilihan jew yanag dye bagi,(upu) kali niyh saya kena pilih betul-betul yang layak dan setaraf dengan
kelulusan saya.
saya harap lepas niyh kelulusan saya berjaye lah eyh,kalaw saya dah desperate sangat nak belaja
masuk jew ipts. . .
mak cakap > baguslah kaw mintak nak sambung belaja,kalaw kaw mintak nak kawen?pengsan mak ..
hahahah ape seyh mak saya niyh lambat lagi kowt . .
saya nak kumpul duit berpuluh2 riban-riban *insyaallah hehhe
k lah nantowk yawsss.tata

No comments:

Post a Comment