SAYA HANYA MANUSIA BIASA

Wednesday, May 4, 2011

si stalker & si informer x bergaji




Kenapa entry berbaur macam kurang enak ekh?hahah
sebab !mereka buat saya marah,angin 1 badan.
kenapa?ape diorunk buat?
whopsss nak cite kew xeyh?agak2 si stalker tuh follow saya x kart blog?rasenye
dye xade blog2 niyh hahah
okieee ce cite2,ouhhhhh miss stalker awak cakap kart saya supayew jangan sibuk hal orang,tapi awak?
rupe2 nye wak lah stalker saya eyh,
saya x sukew bile awak cakap,eyh kaw 3 kali ea?asl dorw?
aq bole tolong kaw lah,bla,bla,bla,bla .. . .. . . . . . . . . . 
dengan hati yanag panas membara,dengan angin yang sepoi2 bahase terus saya
menyound asl nak sibuk pasal aq?sape informer kaw tuh?
aq x sukew kaw,kaw xpayah nak sibuk2 pasl hal aq,xpayah pretend nak jadik baik,
kaw xpayah sibuk hal aq n aq xakan sibuk pasal kaw,jagew jew diri kaw tuh baik2
Agak kasar kan?tapi tuh lah yang terbuku dalam hati,selame ini. .
Kepade miss . miss ape td?haa miss INFORMER XBERGAJI.
cukup-cukup lah tuh sebarkan aib orang,*aib saya.
Bende tuh bagi awak memang lah xbermakna,x memberi awak
apa-apa maksud. tapi bagi saya ia cukup memalukan,cukup menghampakan.
Untuk pengetahuan awak yerw *miss informer x bergaji,
saya dah penat jadik bahan kart sini,dah penat kena cemuhan,
penat jugak kena pressure pasal bende tuh tiap-tiap hari,
tapi awak?senang-senang jew jaja cerita saya ke sana ke mari,
saya diam,diam,diam,tapi awak *makin melampaw
awak xambik iktibar ea daripada kejadian-kejadian sebelum niyh,hmmmm
Terima kasih lah ea ataz penghargaan menjadi
miss stalker & miss informer x bergaji tuh
korunk berdua ade ciri-ciri menjadi *wartawan gosip-gosip panaz. .
      S e k i a n . . . . . . .

1 comment: