SAYA HANYA MANUSIA BIASA

Monday, August 1, 2011

My Dearest Bloggiee

 Great ! dah lame kan xblogging.
sebab ape?sebab bz gile with all the nuisance.
dengan gotong royong lah,itu lah ini lah.
assignment lagi.huh.mencabar kan.
so,bile saya dah dapat peluang niyh haa ape lagi !
onl sampai lebam. .
kadang-kadang rinduw gak kart family,bestiee & mr.izzat tuh
tapi syukur alhamdulillah every week dapat balik.
so,berkesempatan jugak lah kan g dating *hehe
kalaw xbalik pown mr.izzat datang sini (bandar penawar)
ehhehe terubat rindu.
serious cakap !rinduw kart all my BFF.
sebab kan diorunk niyh 1kepale dengan saya n the most important thing is>
diorunk terima saya ape adenya *tanpa perlu saya berpura-pura untuk menjadi diri sendiri.
ape yg saya buat korunk xpernah nak halang or judge saya dengan perkara nonsense tuhh
tapi masing-masing sambung belajar kejar cita-cita.
bangga sangat dengan korunk sebab decide keputusan sendiri.
 p/s : : I love my family,bestiee & bf

No comments:

Post a Comment