SAYA HANYA MANUSIA BIASA

Saturday, December 10, 2011

Tertipu,menipu dan ditipu


Afternoon alls !hari nihh aku nak kongsi pasal cerita aku kena tipu.
Tertipu,menipu dan ditipu ! yeah.aku dalam pihak tertipu.
macam  niyh lah kan rasenya kene tipuw.frustt.
acctually aku frust jugak.aku tak kesah lah dia ade girlfie atau x tapi yang aku tak boleh terima dia cakap dia dah break and tak ade girlfiee.first-first tuh aku percaya jugak lah kan sebab tengok xade in a relation,married enggaged and whatsoover.
so,aku teruskan friendship niyh tanpa ragu-ragu.
sampai lah 1 hari(semalam) tuh kantoi !
let me begins macam mane budak tuh bole kantoi dengan penipuan dea.
aku stalk fb cik ex girfrend dia tuh kan.and ! tettttttt. . ..
gambar dia dan cik ex girlfriend .gambar baru upload kowt.15 november around 9 something p.m
aku dah rase tak sedap hati sangad-sangad. aku update statement.
and he call me !

lelaki:awak. .awak maksudkan saya kew kart status awak tuh?
me:ehhh?awak terase kew?
lelaki:saya tanya nihh.jawab lah.
me:kalaw awak rase statement berkaitan tentang awak.maknernya betol lah tuh kowt.
lelaki:. . . . . . . . . . .
                              #end conversation.

*sambung di short message system.

lelaki:saya terus terang,saya dan dia memang dah lame putus.gambar tu memang dah lame.mase pesta layang-layang dulu tapi baru-baru niyh dia masukkan.dia jugak baru remove saya daripada fb okay?awak nak saya cakap tipu ape lagi?awak cakap lah.saya dah jujur.k dah mulai hari niyh saya tak kan kacaw awak lagi.terima kasih.

me:saya tak kisah kalaw awak ade gf tapi masalahnya kenapa tipu saya?

lelaki:kalaw awak nak block fb saya,dipersilakan.kalaw awak tak block,saya sendiri akan block.
saya dah malas r nak cakap banyak.cakap pown xade orang percaya.saya ade prinsip.cakap sekali 2 kali xnak dengar dah.watla pe pown.k wak,terima kasih sebab jadik kawan saya sekejup.

me:okay thankss too.bye

aku tak kisah nak kawan nan sape-sape.tapi jangan lah sampai nak menipu-nipe pelbagai.tak datangkan faedah pown sebenarnya.friendship kita tak kan berhenti sampai sini kalaw kaw tak tipu aku.kan. . . .kan. .

#p/s:: sorry awak (!) saya belum cukup-II bodoh lagi untuk di gamekan oleh awak.
*end of our friendship.bye ^_^


No comments:

Post a Comment