SAYA HANYA MANUSIA BIASA

Sunday, August 7, 2011

1001 retained the meaning behind the fake smile.

Hidup niyh sememangnya indah namun kadangkala ianya x seindah seperti yang kite harapkan & impikan.
yerw ! saya sendiri pown pernah rase sedih,kecewa namun saya cube untuk menipu orang di sekeliling dengan *senyuman palsu saya yang xberape nak ikhlas tuh ! saya xnak orang lihat kesedihan yang melanda niyh,kadang-kadang saya cube untuk mengalihkan pandangan semua tentang kesedihan saya namun teman rapat dapat menghidunya.Maaf lah kalaw selame niyh perangai saya xmemuaskan hati awak yang bersikap perfectionist tuh.Saya sedar walaupown kadang-kadang perangai awak tuh menyakitkan hati saya namun saya menganggapnya sepert angin lalu .Membiarkan nya berlalu tanpa perlu mengungkit-ungkit dan mengaibkan diri awak. Saya kecik hati dengan perangai awak,tapi saya pendam jew.xade sape pown tawu.
Dah banyak kali awak buat benda yang same. Kenapa awak xsame macam BFF saya?kenapa awak x memahami saya seperti diorunk memahami saya? segala rase saya pendamkan agar tiada siape pown kecewa,segala sakit saya abaikan demi menjaga hati dan perasaan awak.

No comments:

Post a Comment