SAYA HANYA MANUSIA BIASA

Sunday, August 7, 2011

Skip the class !make me feel great !

Assalamualaikum ! haa dah berbuka pown baru lah bertenaga sikit nak typing.HEHE.malam niyh ingat nak buat assingment yang berlambak tuh maklumlah pelajar rajin macam saya niyh memang suke buat kerja bertangguh hahah ! hari niyh 1 hari saya xade mood sebab hari niyh  adelah hari kurang bernasib baik agaknya,xpown hari niyh hari moody sedunia ntah kenape ekh kalw bole sumer orang nak buat saya marah.hmmm dah lah dengan dia tuh buat perangai .ingat aku sukew kew hah !? menyampah lagi ade !sebab kaw lah mood aku x stabil suhu aku meningkat ! sampai sekarunk.carew kaw layan aku tuh, nampak sangat benci.aku benci lah orang talam dua muke niyh,kaw ingat kaw dah bagus lah ea layan aku cam tuh ?aku sampai menangis tawu x dapat layanan murahan dari kaw huh! aku xnak balik niyh pown sebab xnak menghadap mukew kaw sebab aku kecik hati sangat dengan  attitude kaw tuh .kaw pengaruh dia tuh,kaw pengaruh dia niyh.kenapa hah dengan kaw? xape selagi aku bole sabar aku sabar.xape lah hari niyh hari kaw,esok luse hari aku.time tuh nanti jangan tanya kenape lah ea . . . . .

p/s : :biar muke xcantik asalkan mempunyai hati yang baik. . . .
     

1 comment: