SAYA HANYA MANUSIA BIASA

Thursday, November 17, 2011

Pray for the best

1.26 minit pagi.18.11.2011
Aku masih lagi tak lelapkan mata.hati tak senang.jiwa tak tenteram
banyak sangad memikir.itu mungkin juga salah satu faktor kenapa aku dah lama tak blogging.
Cuti semester niyh biase lah aku menghabiskan masa dengan bekerja.
kerja,kerja,kerja.pagi pergi malam baru balik.penad tuh memang penad lah tapi berbaloi rasenye.
they treat me nicely :D thanks guys.
tapi tuh bukan lah cerita yang nak aku taip malam niyh. #maksud aku pagi.




Aku nak cerita tentang dia.yerw !hubungan aku.yang semakin hari semakin kucar kacir.
kadang-kadang aku sendiri tak faham.he`s always busy with all his nonsense things.
asyik busy,busy,busy and busy.aku pown kerja jugak tapi boleh jew spendkan time untuk texting
and calling.Okay oleh sebab dah huru hara sangad aku decide benti kerja so that dalam mase seminggu niyh aku harap dapat lah spend lebih-lebih sikit.
ingatkan panas sampai ke petang namun hujan di tengahhari.
dia tetap jugak busy. .
sampai 1 malam niyh aku gaduh dan menitiskan air mata.. . .
Aku rase sunyi.rase perlukan seseorang sangad-sangad.
so,aku decide mulakan tabiat lame. SKANDALISME.
yess.penad dah tunggu hari-hari berharap benda yang same.
kadang-kadang sedih jew bile ingatkan balik.kart fb post macam xade benda padahal dalam hati aku merintih kesepian.aku terus diabaikan,terus tak dipedulikan.
relation niyh dah x macam duluw.tak macam mule-mule.
Aku sayangkan dia,sayangkan hubungan niyh.
tapi kalw tiap-tiap malam aku asyik makan hati jew.mate bengkak?
diorunk yang temankan aku tiap-tiap hari.make me happy.
sampai 1 tahap aku nak hentikan hubungan niyh.better kawan jew
daripada aku terus merana kan,kan?
tak tahu ape dan dimana silapnya.time date pown gadoh.yang paling aku terkilan.
dia biarkan aku jalan sorunk-sorunk depan cs yang ramai mat bangla,indon tuh.
takot sangad-sangad time tuh.tapi aku beranikan diri jugak.
kalaw dah xmampu and tak larat protect aku cakap jew.
sampai sekarunk aku xboleh lupekan and tak akan lupekan.......
maaf...



No comments:

Post a Comment