SAYA HANYA MANUSIA BIASA

Thursday, December 1, 2011

Heyy pepps !
well hari niyh tetibe rase nak menghupdate pulak.
yeah !dah masuk sem 2 kan.but the subject is quite tough for me,
sebab .. .yelah dah lah xade basic akaun and tetibe kena study.tak ape lah tak kenal maka tak cinta kan
.nak tak nak carry on jew lah.
semester 2 naik dengan semangat baru . .nak masuk dalam dean list kan.
so hard-II study lah.
pssst ! ingatkan bila dah naik sem 2 semua kisah dan cerita akan ditutup.and no new entry tapi.
errr.masing-II buad perangai. *helooo !awak tuh dah macam budak-II dah saya tengok sound menyound.jeling menjeling.tapi aku jenis malaslah nak melayan kang haruw jadiknya.
so,aku stay on focus jew dengan ape yang aku buat.dah malas nak pikir pasal orang lain.heee
yang bertudung tuh teruskan lah niat suci and ikhlas awak bertudung tuh .harap kekal dengan imej bertudung okay.
yang hipokrit tak habes-II tuh lantak kaw lah nak.malas dah nak campur.
kaki ngumpat berhenti lah.xdapat ape pown sebenarnye.


P/S :::jangan kacaw aku.kalaw aku xkacaw kaw.
        

1 comment:

  1. sama lah ak pon kena ambk akuan gak... enjoy jew la.... nk bertudung,ermm.. bg la ruang utk org tu berubah... x semestinya terus berubah... ambik masa gak utk berubah sepenuhnya

    ReplyDelete