SAYA HANYA MANUSIA BIASA

Saturday, February 25, 2012

Fake smile hide all the sadness.



Fake smile hide all the sadness in front of the people. =,=
Manusia memang mudah terkeliru dengan perasaan.kadang-kadang ade yang mengambil cara senang dengan hanya meletakkan masalah perasaan di belakang.Niyh lah masalahnya apabila persahabatan bertukar menjadi percintaan.,daripada suka-suka menjadi cinta dan daripada cinta menjadi duka.
Masalah niyh lah yang sering melanda orang di sekeliling aku,malah bukan mereka sahaja tetapi diri aku sendiri.Aku sering kecundang dengan perasaan aku sendiri.
Kadang-kadang aku terasa bodoh bila aku terjatuh hati dengan orang yang salah.Aku sendiri tak paham dengan perasaan aku.Aku mudah terasa sunyi.dan rasa sunyi tuh lah yang membuat aku tawar hati sebenarnya.memang nampak macam tak masuk akal tapi tuh lah realitinya.realiti yang sedang berlaku dalam kehidupan aku. I hope one day someone will come and fill my heart so that i will not feel alone again.



No comments:

Post a Comment