SAYA HANYA MANUSIA BIASA

Wednesday, June 27, 2012

:'(


Sejauh mane pown aku lari,sekuat mana pown aku tahan perasaan nihh.Air mata aku tetap jugak jatuh......... yerw !teruskan cuaca mendung nih biarkan air hujan terus turun dengan selebat-lebatnya.biarkan air laut terus melimpah :')
hakikatnya 1 semua tuh tak kan mampu mengubah apa-apa kan ,izzat?
Biarpun yang datang silih berganti,biarpun yang datang membawa 1001 harapan.Hakikatnya tak kan same.Luka... memberi rasa kesakitan.biarkannya seketika tanpa perlu dirawat.Hati... hancur berkecai.
 
 
Hulurkan tangan... bawak aku pergi dari sini please.Yes aku tak kuat.memang tak kuat :) aku cubha untuk bertahan. Aku cuma berharap sangat tak akan ada sape-sape nampak air mata aku,kesedihan yang aku alami.Tapi semakin lama aku berpura-pura semakin sakit.
"Pretending that nothing hurts at all.That's what hurts the most"
 
Kalaw kaki aku boleh melangkah, aku akan pergi pergi sejauh dan selaju mungkin
tapi... semakin lama aku berlari semakin perlahan langkah dan larianku,kaki aku mulai lemah tubuhku menjadi longlai dan akhirnya aku jatuh. :'(
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment