SAYA HANYA MANUSIA BIASA

Friday, June 29, 2012

fall for you

dulu...
He`s my saviour and i`m his lover.




Boleh tak pulangkan dea kart saya? cause i need him so much without him i feel like dyingI.`m cant going through all of this alone.Saya sayang awak sangat-sangat Izzat bin Mohd Yusoff.Kalaw lah honey boleh putarkan balik masa... honey nak balik masa first-first kita kenal. honey nak kita redah hujan sama-sama naik motor kart highway pasir gudang tuh. b ingat tak?first met kita... b suruh hun beli karipap?  ahhaha ....serious b ! hun ngah teringat detik-detik suka.duka dengan b. honey pernah merasa kehilangan b masa b koma tuh.hun memang menagis mase tuh hilang tempat hun bergantung siang malam berdoa. sekarangg? hun terasa kehilangan b sekali lagi for the second time b . boleh tak kalaw hun nak mengubati luka b.. hun tahu saketnya macam mane b.so bagi hun peluang okay bagi peluang kart hun
untuk bina semua nih.yerw !hati berkecai,jiwa hancur hun nak tebus semua doasa-dosa and kesalahan hun kart b.hun teringat b lagu kita... fall for you. :"(
B..... hubungan kita lama kan? nak masuk 4 tahun dah =) tapi even lama pown b xpernah jemu layan hun. kasih syang b dekat hun x pernah berkurang.. malah bertambah. b tak pernah merungut layan keranah hun and whatsoever.B pown dah paham sangatkan dengan perangai hun nih. Hun rasa b jew kowt yang mampu bertahan. tapi tuh lahh
sekarang semuanya hampir musnah.sikap hun buat b trauma maafkan hun b.hun nak sangat bina semuanya balik.hun tak kuat b nak hadapi semua nihh tanpa b.setiap malam setiap detik setiap ketika hun teringatkan b.so pleaseee i`m begging you dont leave me.


Perempuan pertama...
saya nak mintak maaf.sekarang saya rasa ape yang awak pernah rasa sebelum nih
hidup nih macam karma and yes ! i know that.
sekarang saya memang menglibas habes pown.air mata yang dicurahkan pown rasa
macam dah nak dekat sama level parasnya.sakitnyaaa tak terperi.tapi 1 yg saya respect is awak seorang perempuan yang tabah.
.awak dengan dia memang secocok.once again say minta maaf !please...
im sitting on your sit at your place in your situation.


Perempuan kedua....
saya tak tahu macam mana awak boleh masuk dalam hidup dea.
apa yang awak nak?rampas bf saya?tak kesahlah awak bagi pandangan kew apa kew
tapi awak kena ingat yang awak tuh "duduk"kart tempat saya..
kalau awak seorang perempuan yang bijak yang pikir tentang hati and perasaan orang lain
saya rase awak tahu tindakan seterusnya kan?
saya cuma nak pesan 1 jew lah its karma.once it hits you it will killing you.


P/S ::korunk mengalan ahh aku puas-puas.gelakan kan lah aku kuat-kuat.laugh still you can sebab yerw !memang aku sekarang tengah lemah.agak bereomosi tapi korunk kena ingat ehh
langit tuh tak selalunya cerah.pengajaran and pengalaman buat aku jadik kuat. #please terasa
Allah bagi aku ujian nih sebab DIA sayangkan aku...

bye assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment